22.11.12

Nak aje aku kasi penyepak.

Peace Be Upon You

Sweet talker!Dah mengurat bestfriend orang,bagi harapan,beli cincin konon!Siap sarung kat jari lagi!Rupanya untuk orang lain!Sedar tak yang kau nak pinang tu dah berpunya?Orang dah explain dah kan orang dah ada pasangan sendiri.Orang dah tunjuk lagi siapa lelaki solehnya.

Susah sangat ke nak faham?Berapa kali nak cakap?!Awak tu dah besar la.Jangan la buat perangai macam budak-budak.Sebab awak,orang lain,semua jadi kelam kabut.Jangan nak ikut kepala sendiri je la!

BOLEH TAK KAU TANYA DULU??!!

I'm TAKEN okay!Sekarang TERTEKAN sebab kau jeh!


EEEEEEEEEEEEEEE geram betul aku dengan kau ni!JOHAN!Aku sepak kau!


Adam & Hawa. Channel 134 . Isnin-Khamis jam 10 Malam.

Hehe.Baru lepas melayan cerita ni.Geram aku dengan karakter Johan ni.Siapa sama geram????
Sebelum tu,tengok ke tak cerita ni?Kalau tak tengok alamat tak paham la.Tapi takpe,buleh download kat Youtube ye.Tengok la.Best.Tapi now melalut pulak -__-"


Ini Dazrin Kamarudin.

Dia la yang pegang watak Johan.Lebih anggun berambut pendek berbanding rebonding,Ahaks.Apa-apa pun saya nak ucapkan tahniah ye Bang Dazrin kerana berjaya bawa watak Johan ni.Sehinggakan saya rasa nak menyepak "Johan".

Peace (Y)

7 comments:

Atiqaa Payung said...

hahha ingatkan apela. bila ain nak mngandung ni hisshhh

Atiqaa Payung said...

hahha ingatkan apela. bila ain nak mngandung ni hisshhh

eza eda said...

Bengong! kau buat aku suspend je dgn tajok kau to la! cerita siap cincin bagai! sensitip tauk! tgk2 adam & hawa..buuuuurrkk~ sabo je la =,=

safiah sokher said...

Payung : Nheynheynehye peace.Sampai masa kang mengandung la dia.relaks.

safiah sokher said...

Ezaeda : Hahahah.Cincin dijari~~~

eza eda said...

Cincin dihari tnggu 12.12.12.la kak ;)

safiah sokher said...

Amboi.Bila la turn aku nih~~