29.7.12

"Minta-minta la dia accident!" statement Part 2#


Konklusi nya.

Hidup terlalu singkat untuk kita membenci.Moto,kebencian membuat aku kuat adalah salah sama sekali.Oleh itu,dalam bulan Ramadhan yang mulia ni aku berazam tanak mencarutan ketika marah lagi.I will be more toned down.Insyallah.Orang kata,kalau nak tau personaliti orang tu,tengok time dia marah kan?So,aku tanak orang letak perspective tak baik dekat aku.

But.

What if people treat me the other way around eh?

I have no idea.Maybe I would melantun back.Or I just keep quite?

Also.

I wanted to be clear that,I have forget what people done to me.What makes me hurt the most.But I think it might be worse and ugly for me not to forgive people.I'll try to smile and forget and forgive.

May Allah shower us with bless this Ramadhan :')

7 comments:

Nelly The Strange said...

pasal zoshare : pilih iklan , pastu paste kat mana2 . if tak ada tulis kod iklan , namanya dah tamat tempoh .:)

Arol Mubin said...

Jangan terlalu fikirkan orang yang membenci kita. Tetapi selalu ingat orang yang sayang pada kita. :)

Nelly The Strange said...

maafkan seseorg slgi bole . :)

Eza Eda said...

Alhamdulillah~
jgn mncarot lg la.. x comeyl pong..
ckp "bodoh la kau ni" takpe..
sebb bodoh tu bukn mncarot okeyh.. (:
peace ^^'

safiah sokher said...

Nelly : Tq very much much :)

safiah sokher said...

Arol : Tq :) Betul cakap kau

safiah sokher said...

Eza Eda : Ok la.cakap bodoh je.ahah