17.6.12

Nota Cinta

Peace Be Upon You.
Semalam ramai jugak viewers tentang muka iras-iras aku.Hehe.Ramai yang bagi feedback muka aku ni dengan Shima seiras.Aku pun fikir macam tu kekadang.Hehe.Tapi,kenapa takde seorang pun yang cakap aku iras Michella Putri :( alaaaaaaaaaa

So hari ni,kita mood cinta sikit.(euuwww) Tadi aku blog walking belog Faiz Ibrahim then aku jumpa satu post "Ini nota cinta lah weh". Sebenarnya aku nak buka post lain entah tersalah tekan kot pergi kat post lain.Then ada video.aku pun layan~~~Meh aku share video nye.


Part 1 



Part 2



Part 3



Berdasarkan apa yang aku tengok,dalam movie pendek ni,mungkin tema nya (Selain dari mempromote Creamer Cofee tu.ahah) untuk menghargai orang tersayang :) Kejap eh sayang-sayang semua,jangan sempitkan fikiran bila sebut perkataan "sayang" jangan la duk ingat girlfriend boyfriend je,aduyai!Tapi dalam movie ni more on kasih sayang suami isteri.Bila dah ada orang tercinta,jangan pula kita lupa dengan family kita,kawan-kawan dan yang paling penting,Allah S.W.T dan Rasul S.A.W. ;)

Dengan ini,saya Puteri Saidatul Siti Nor Safiah binti Raja Tengku Tan Sri Dato' Sokher nak cakap,saya sayang readers saya ^^ 
*Gedik*

No comments: