1.6.12

Cuti


Peace Be Upon You :)

*Ni gambar tahun lepas,shopping sebelum pergi trip Cameron Highland dengan rakan-rakan sekolah.Huahauah

Saje aku keluarkan gambar lama.Pagi semalam aku korek myspace aku.Banyak gambar aku dah delete dulu masa nak menceburkan diri dalam laman sosial Facebook.Haha.Gambar dalam tu muka innocent dan selekeh giler!Walaumacamanapun,selekeh tu made me today ^^ dan aku still selekeh.HAHA.

So,untuk minggu ni bermula esok aku akan bercuti untuk bersosial dalam alam maya.Sebab

1.Abang saya nak kawen ^^

Ya, kawan-kawan abang saya nak kawen.Yang Arrifin tu.Alhamdulillah sekarang dia dah jumpa "the one".Aku pun suka bakal kakak ipar aku tu.Mesra.Friendly. Extrovert. (Bukan sama maksud ke??) Lantak lah.

Kak Mun,welcome to Sokher's family ^^

Oh readers,I'll update soon!Bye.Nak cuti !!