8.5.12

Inspired to be pretty

Peace Be Upon You

Sekarang dah 11.30 malam.Sepatutnya aku tengah peluk pooh dan berselubung dengan selimut leopard aku.Tapi aku masih disini depan computer,cuba nak menyiapkan skrip konon nya.Entah kenapa idea tak datang.Walaupun pasang lagu Miley Cyrus berulang kali,kekonon boleh membantu lah.Cehhh.Lepas tu aku merayau youtube lah,facebook then stalker gambar demi lovato :D


Aku rasa,dia ni antara makhluk yang lawa dalam dunia ni.Aku suka tengok dia senyum


Memang la kekadang dia sengal.Tapi biasalah.Kenapa nak serious sangat kan??


Yang best,Demi ni macam ada 2 side.Satu side yang ladies giler,sopan santun and lagi 1 side yang rock ala-ala Hayley Williams.So,tak hairan la kalau orang cakap dia copycat Hayley.Tapi bagi aku tidak.Demi dan Hayley masing-masing ada keunikan sendiri. :)


Aku bercita-cita nak jadi lawa macam Demi Lovato.Impossible ke?Haha.Definisi lawa bagi aku ialah,seorang perempuan yang ada keyakinan,tabah walaupun dihina.Demi jugak pandai menyorok kesedihan dia dengan lawaks dan senyuman dia yang manis giler tu.Memang dia menangis tapi itu kerana dia layak untuk menangis dan dia janji,dia takkan menangis untuk perkara yang sama lagi.Haruslah awak-awak semua tahu,silence are girls loudest cry.Jadi,mana yang lebih baik?Haha.By the way,aku sangat kagum dengan Demi sebab dia bangkit balik untuk buktikan kat orang yang dia boleh.Itu lah jenis lawa yang aku nak jadi :)

Okay,aku suka buat tarian ni.Tak sangka lak Demi pun suka.Haha.

Tetiba aku rasa story aku dah lebih kurang dengan Demi.Haha.Cuma aku tak ada lagi penyakit Bipolar and setakat ni aku takde lagi rasa nak bunuh diri.Hihi.Tapi macam mana sebenarnya ada penyakit Bipolar?TAK NAK!!

Apa itu Bipolar?Tunggu next post. :)

Goodnite world.

2 comments:

F. said...

sile tunjuk live tarian itu dan put kat blog anda wahai cik yang meminati Demi Lovato :D

safiah sokher said...

Haha.Segan la :p