7.4.12

Been Busy.

Peace Be Upon You

Seriously,I've been busy.Banyak giler isu yang aku nak tulis kat sini.Luahkan perasaan.Tapi bagi aku,lebih baik tunggu perasaan aku ni reda baru menulis.Biar aku berfikir sejenak.Supaya tak terlepas kata-kata yang tak baik.Kan?

Cuma aku nak pesan,dalam apa situasi jangan cepat melatah.Jangan cepat buat conclusion.Nanti apa yang kau fikir salah.Tak malu kau?Setiap masalah tu jugak ada solution.

dan.

Jangan memperlekehkan orang lain.Rasa untunglah sebab tak diuji dengan ujian yang jadi beban dalam kehidupan.Mungkin kau bahagia sekarang,emosi mu lebih stabil dari aku sekarang.Tanya diri.Adakah ia akan kekal selamanya?

Nota Tangan:Aku dah bungkus "barang" itu,cuma tak tahu nak disimpan atau buang sahaja.Takut nak digunakan lagi nanti.

4 comments:

SimplySeoul said...

Betul2 jangan cepat jump into coclusion. We will tend to do lots of bad things. Think first, take time to calm down. Baru marah. hehe.

Faza said...

adik! suker entry nih .. loved it!

Eza Eda said...

i think tht i know wht u means dear...sabo je la yer... hari ni hari die..

Nads Couture said...

saje blog walking..jumpa pula blog ni..nice blog..