29.2.12

FYI

Peace Be Upon You

1.Biasanya,perempuan akan cakap perempuan lain gedik bila ada perempuan lain menggedik dengan boyfriendnya.Ahakss.Tapiiiiiii,lelaki akan cakap perempuan tu gedik bila dia usha perempuan tu tak dapat.

*Masalahnya,benda ni memang geli je time aku dengar.Tapi bila aku dengar cerita-cerita kawan aku balik then aku analisis,ni lah aku dapat.PEACE.

2.Kenapa kekadang perempuan cakap dia tak kisah kalau boyfriendnya ada perempuan lain.Highlight jap,tak kisah bukan bermaksud suka.She'll forgive if he was really sorry about it.Dia paham,lelaki pun manusia juga.Buat salah.

*No komen.PEACE.


3.I miss watching Sonny With A Chance! with Malay subtitles.Ahaksss

2 comments:

hamzah ian said...

lain org lain pandangan kot.. hehehehe

safiah sokher said...

Yup.Betul :)