1.11.11

Twilight

Peace Be Upon You

Okay,this post could be annoy or might be interesting for some people.Siapa yang tak tau,aku minat tengok Twilight Saga ni.Tapi takde la obses sangat!Tapi aku rasa cerita ni memang best dengan watak Bella yang cam innocent,Edward yang ego and Jacob yang caring.Tapi perlu cerita panjang lebau,tak silap aku tak lama lagi Twilight:Breaking Dawn Part 1 nak keluar.So,siapa nak belanja aku tengok movie ni?Raise up your hand,nanti dapat hadiah kisses.Eh,bukan ciuman,aku kasi coklat kisses.Eheh.
*Teringat lak dulu time F5 sibuk bawa novel Twilight ke hulu-hilir.Bengong.

Kenapa?Aku takleh berangan dapat boyfriend hensem cam Robert ke?Hey,dia cintakan aku lah!Btw,bagi sesapa yang bengong,ni pic edit lah.Kot-kot la ada budak yang lagi lurus dari aku pergi caye pulak

Korang: Piah,do we look stupid to you?
Aku:Eh,no lah!hehehe ^_^"

Dengar-dengar cerita oleh mereka yang dah baca novel ni,katanya mereka akan berkahwin.Dan dapat anak.Ya,impossible kan?Tapi takpe,tunggu la cerita tu keluar.
Inikah baby mereka?Takpe,aku tau comel.(Meskipun tak nampak wajah baby tersebut)
Ni scene dari Twilight:New Moon.Part ni Bella stress giler sebab Edward tinggalkan dia camtu je.Tu pasal la orang cakap New Moon tak syok sebab scene Robert sikit sangat.Yang banyak scene Taylor Lautner je.Btw,Taylor pun hensem jugak apa

Jacob penyeri hidup Bella time ni.Bella ni bukan takde kawan perempuan,cuma dia tak berapa nak fit je.Sebab she ain't that feminine like shopping,gossip and boys.NO No No.Nasib baik ada Jacob :') Tak silap aku dalam movie tu dia ada mention
"less pain when Jacob are around"
Eh,betul ke?Entah.Tak sure.Tapi apa yang aku paham,sejak Jacob ada dan dia spend masa dia dengan Jacob and kesakitan dia sejak Edward tinggalkan dia berkurangan. :) *Adeh,apa motif nye ni???

Nota Kaki:Edward saya hilang.Namun Jacob tak juga timbul.

4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

tak suka watak jacob.

spoil org punye romantik

ehee

Miss Red said...

x sabar nk tengok..dorang kater yang ni romantik habis..(^_^)

Hansyirah Takezur said...

ehhe... minat ye twilight..?

sy x minat sgt... but i adore jacob. :)

safiah sokher said...

Kak Nis : Haha,tak suka watak Jacob ye.Maklum la,dia kan umpama org ke 3

Miss Red : Same la.Jom tgk sesame :D

Hansyirah : Jom la minat sama.syokkk