30.10.11

Sweet Escape(29&30 Nov)

Peace Be Upon You

Okay,Last week I escape myself to Batu Pahat,Johor.Actually tak jadi pergi sebab papa tak bagi tapi last minute aku pujuk papa.Eheh.Aku umpan "Bawak adik la,pa..." Maka,ayah aku benarkan.Hehe ^_^

*Hai,saya dah gumuk balik!

Apa yang buat aku tertarik nak pergi sini.
1/Ini kampung Tikadiya,kata nya ada pantai.Wowowo.
2/Aku nak escape diri aku dari Melaka.Ehehe.

Seronok main sepak-sepak air dengan adik aku.Tika cakap,sebenarnya ni first time dia turun kat dasar air ni.Sebab selama ni air asyik pasang aje memanjang.Rezeki aku la ni...
Matahari nan terik sampai menangis badan aku!Mata pun memang cam takleh blah dah sebab terik bebona mataharinya.
Hey,seronok tau pijak kat batu-batu ni.Even rasa takut sikit memula sebab aku takut batu tu tergolek!No lah,it stand still that way.Subahannallah!

Okay,takat ni je aku share.Short post huh?

No comments: