17.9.11

Pantai Puteri,Malacca

Peace Be Upon You :)

So semalam,I went to picnic with my girlfriends.Hehe.Fiza,Tikadiya and Wawa.Ingatkan nak cancel,rupanya jadi.Yeay!So,before goin to the beach I thought I had nothing to wear.Tetiba teringat tee yang aku beli sedondon dengan Didie time pergi Pengkalan Balak.Why not recycle?

*So,ni lah Didie :) He's the only guy I knew that I chat about gossip girl,American NTM.He's friendly too :D

Having half-lunch,half dinner at Dataran 1 Malaysia.Kat situ,pantainya nak di tambak.Dunno why exactly tapi kenapa????

Please ignore my facial expression cuz this is candid.Actually I'm trying to focusing on Wawa's mouth you know..Hahah

Awww sweet kan?This is Fiza.She likes to jelir lidah a lot.I notice.

Tikadiya :) She lovess potatoes.

Yah,seronok juga dapat lepak sekali sekala. :) Sorry,macam tumblr dah kan? :p
So,how's ur weekend?

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

seronoknya..bersantai...

Adlina Azalee said...

Omey nye pyaa :)

safiah sokher said...

eyna:Tenkiuuuu

kak Nis:Marilah dtg ke Melaka

littledolphin said...

i like your skirt. :)

Zaza said...

seronok hang bercerita ngan kawan tuu.