2.5.11

Hujan Rintik2,Air bergelora

Peace be Upon You

Hello readers!Long time no see (I guess?)

Hari ni aku habis kerja pukul 7pm tadi.Wah wah bukan main excited nak balik ni.Al-maklum lah,bukan selalu dapat shift morning tau!Dengan semangat pergi salam semua staff and g punch card.tetibe kak L bersuara "Safiah,hujan lebat lah kat luar". *eleh,tak caya!

Sesampai aku kat pintu Ampang Point,alamak.Betul lah hujan.Aduyai.Masak lah.Maka dengan tak malu nye aku masuk balik Brands Outlet(BO).Lepak la sampai 8.30pm.Akhirnya aku tekad nak balik jugak.


*hujan lagi. Ah.Aku dah tekad nak balik!nak balik jugak.

Dalam perjalanan aku kena langgar.maklum la hujan.Eh relaks la,aku kena langgar dengan percikan air!habis basah separuh badan.Balik rumah gatal je badan aku.Cis,tak guna punya driver.Takde hati perut!


Papepun.nasib bek aku selamat.Bengang betul aku dengan driver tu.As if dia memang tak sengaja,aku maafkan.Kalau dia mmg saje nak cari pasal,maka tak rahmat hidup beliau.GERAM!

No comments: