12.4.11

Temuduga KPLSPM

Peace Be Upon You


heheh,semenjak dapat laptop ni,asyik FB je.Lelama muak pulak FB tu dengan aku.


Dari malam tadi aku excited sangat nak cek Temuduga KPLSPM.Yang kononnya boleh semak 11 April tapi di tunda ke 12 April.Alih-alih malam tadi aku stay up nak g cek.KONONNYA.Then,korang nak tau apa jadi??


Aku buka website tu berpuluh kali.Aku nak cek je "Cannot display the webpage".Memula aku fikir internet aku yang problem.Rupanya memang gitu.Semua bebudak ni ngamuk takleh nak buka.Ish,bengang betul aku.


Bangun je pagi ni dapat text dari kawan aku,Mira.Dia mintak tolong aku cek kan untuk dia.Tu yang buat aku risau ni,sebab tu dah kira tanggungjawab.Ishhh.KPM ni pun..Geram tol aku.


Soal dapat/tak tu number 2 sebab yang penting,camne nak semak ni!Fenin fenin.Kang aku tak mau makan sehari kang.... :p LOL


Btw,untuk readers yang sesama apply KPLSPM,..Good Luck eh. :D

No comments: