15.4.11

15 Hb

Peace Be Upon You Setiap 15hb je aku salah seorang manusia yang bahagia pada hari ini.Ehemmm gaji dah masuk la.Ni yang sedapppp ni. * Gaji pun kena jimat jugak. Apahal aku taruk Roxy lak ni?Haha.



Memandangkan aku baru beli singlet labuh kat Brands Outlet tu,so aku nak jejalan carik cardigan hari ni,Insyallah.Ha,nak cuba check out kat Roxy la (Ada member card boleh citer r).


But..aku sebenarnya tak tau lah singlet labuh tu padan dengan cardigan panjang or cardigan pendek.Aku kalau boleh nak carik murah je.Hek elehhh benda cardigan ni kurang-kurang tahan 2 tahun je (kot) sebab nanti jadi trend lain pulak ek?Hmmmm.Tak jadi la tengok Roxy.



Hmmm walaupun aku skor A dalam subjek Fesyen tapi,aku sendiri tak reti nak berfesyen.Skang ni asyik pakai t-shirt andd Inner je.andd ladies blaus kekadang.Kasut cam bese lah,kasut merah tak pun slipe Fipper yang RM12 tu.(Lau aku beli kat Ampang Point dapat staff purchase 10%).Hihi


Conclusion:aku ni memang malas nak tak reti berfesyen.Toing toing.


High Heels.

Teringin nak beli satu.tapi..pakai ke aku ni?

1 comment:

eyma hashim said...

beli je lah piah high heels tuh . oneday mesti piah pkai punya lah ;)