7.4.11

Talking about the future.

Peace Be Upon You


Who knows what happen to me for the next 1o mins?Raise up your hands.LOL.


The answer is same : U would stay the same as u typing the keyboard.. What about what happen to me for the next 10 years.


Answer:Nope. But Safiah said : Aku akan hilang perut aku yang flat sebab bila dah berumur,aku akan malas nak buat sit up.Hahahahaahahhahahaahahaha.ataupun time tu aku ada personal trainer kot.*aik,obses tentang body sendiri apasallllllllll


Last 23rd March aku sangat-sangat-sangat keciwa.I got C for my most favourite subjek,English.Ha,time tu ramai cam tak caye sebab selalunya aku dapat A or B.Yeppp I know..aku tak boleh amek TESL.Tu pasal la aku menyesal nak mampus ni..English ni memang buat rosak reputasi betul laaaaaa.Well,sebab aku ada 3A 5B+ and 1C?Rugi kan kat situ.


Okay,skang ni sesi mengenang nasib pulak.. "Hmmm kalau la aku belajar betul dulu,mesti aku dapat straight A" "Kalau la aku tak main-main time exam,mesti aku bla bla bla bla ..." Tapi cikgu pesan jangan risau denga kuantiti A tu,aku patut bangga dengan kualiti A yang aku dapat.


Ehhh kenapa lah open sangat pasal result ni??? Ehem! Aku actually nak kasi nasihat emas kat follower bawah umur ni kan supaya tak nyesal cam aku.And prove that even ko pandai tahap gaban time Ujian Pertengahan,Peperiksaan Akhir Tahun.. ko takkan stay dalam zone tu FOREVER.Time SPM jangan overkonfiden (cm aku).And buat remaja-remaja yang selalu fail subjek sains jangan risau.Sanis tu kau faham dan hafal.Aku tau 2 perkara ni bukan mudah.Hey,time aku f5 ni,tak kira la exam ape pun,aku asyik dapat c/d je walaupun aku sengakang mata malam-malam.Tapi Alhamdulillah SPM ni aku skor A.Meh aku ulang lagi,ko takkan stay dalam zone tu FOREVER (and tambahan sket) apa yang perlu ko buat,try harder dan...jangan kureng hajar dengan cikgu(opss lau terlanjur mintak maaf cecepat ye).Sebab tau kan apa terjadi lau cikgu tak berkat kan semua ilmu yang dia dah curah kan???? Btw,11 April ni result temuduga untuk calon ke Maktab Perguruan Lepasan SPM aku di keluarkan.Harap-harap aku terpilih untuk sesi temuduga.Korang doakan la aku ada rezeki kat maktab.Umi aku nak sangat aku jadi cikgu.Umi cakap tugas guru ni mulia.Amin. *kita kena dengar cakap mak....

No comments: