18.3.11

Result SPM

Peace Be Upon You

As u ollss know.result SPM kuar pada tanggal 23rd March 2011 ni.Dan ni sgt menggeletarkan lutut dan melemahkan urat saraf aku dan rakan.

Rasanya aku boleh dpt 5A keatas?

Aku mimpi aku dapat aku dapat 5 E

Harap la itu cuma mimpi,Beside takde dalam sejarah sekolah aku orang dapat 5E.*iyeke?

Ahh bertambah sedih,aku takleh cuti pada hari tersebut.Aku kena kerja.Awwwww.

Macam mana nak berhadapan dengan rakan sekerja?*Incase kalau result tak memuaskan.Hmmmmmmmmmmmmmmm

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

all the best
:)

She is f.A.z.A said...

gud luck beb!!!

nnti result bagus i blanje :P

SHINeelany said...

tak cuti? poor you~
kau ckp jelah kat kaka+abe kat sana kau punya 5A.hahaha..tipu sunat :)

Anonymous said...

awk kn bijok..xde hal la..

safiah sokher said...

tenkiu pengkomen sekalian...sape Anonymous ni?TQ btw