24.4.11

Ohhhh Lany Zubir :')

*Ingat tak time graduasi ni kita jadi top 50 student.tapi aku yang 46 kot..Ko yang hakk berbelas kan?(lau tak silap la)


Peace Be Upon You

Bangun pagi je dapat text dari Lany Zubir."Advice post for you on ma blog.TQ."

Cehhhh.Aku pun pergi la bangun mandi then on laptop.


Sumpah nangis aku baca babe.(korang pun nak baca ke?Tekan SINI)

Ceh biasanya cool je.Tapi bila aku baca story dia and ayah dia aku jadi sebak pulak.Ayah dia siap bagi perumpamaan tu!Umpph terharu aku.


Lany.Thank you very the much sebab bagi aku advice hari-hari and tak jemu.Aku tak tau camne nak balas jasa kau ni.Ko dah banyak tolong aku dari sekolah lagi.Untung aku dapat kawan dengan kau. :)


Yeay ni yang semangat nak sambung PPM ni.Lantak lah lari dari Fesyen pun.Lany,aku harap kita dapat masuk fakulti yang sama and U yang sama.Kan kita plan nak dapat kat UITM Bukit Mertajam kan?Tak mau kat UITM Dungun punye.muahahhha.*memilih.


Ya Allah,izinkan lah kitorang dapat U yang sama.Kalau boleh kengkawan Mesrarian kitorang ke,Tongol's ke,sekali kat dapat kat Uni yang sama.Aku tau aku banyak buat dosa.Hehe.Tapi tolong lah makbul kan doa aku yang satu ni.Amin.Amin.


May this relationship last forever. :). Iloveyou Lany.

3 comments:

Lanyzubir said...

manade memilih.dah 2 tu je pilihan kita ada :D

*nak ngaku ke tak?nak ngaku ke tak??humm,ngaku jelah.. I LOVE YOU TOO SAFIAH OII :D .ahahha..kawan selamanya *kau pakai english.aku pakai bm*

Lanyzubir said...

saja nak mention no 12 :)

safiah sokher said...

CEHHHH.Apa da kau...