4.1.11

Kenapa aku rasa aku hebat?

Peace Be Upon You

Hello readers!Miss me?Pretty much :D
Well aku nak share satu teka-teki yang berbunyi.


Pisau potong daging,daging potong apa?


Jawapan:Daging potong berak. (euiwwww,i know)


hahahah.Saje nak buat u olls geli geliman sikit!

Okay,tak mau lari tajuk.Kenapa aku rasa aku hebat?Hmmm.Sebab aku rasa aku comel kot sebab orang-orang cakap.Biasanya aku tak percaya apa orang cakap tapi in this case I'll make an exception.Ha-Ha.Buktinya..
Bukti 1
Aku bersantai dalam bilik dengan omak and akak aku.Yalah,cerita pengalaman malang aku semalam,fail test.Tengah-tengah tetibe je kakak bersuara "awww,piah ni comel la.Kekadang Nana tengok dia comel.ahahahah".Ish.Apa lah kot nak puji tunggu aku habis megadu nasib lah.Tapi, dalam hati ni kombang-kombang gak.Ala,kena puji kan.hahah.



Bukti 2
Aku tak ingat siapa dan bila tau.Tapi oghang ni cakap,"ada something kat Piah kan yang membuatkan orang tak leh nak marah lama kat dia".Tolong la ngaku siapa yang cakap ni.Adoyai.

Bukti 3



Gambar ni.Taken on Hari Raya Aidilfitri 2009,time aku form 4.Then aku taruk la kat myspace and dapat hit yang banyak dari kawan-kawan.Pastu siap tag diri memasing lagi.Haha.Ramai cakap aku comel tapi oleh kerana aku taknak hidung aku kembang macam hidung kau,aku cakap gini "eh,salah la aku kan handsome".They all pula sebagai kawan yang berguna pun iye kan je la cakap aku.Good job friends. :D

Hmm seronok juga puji diri sendiri kan?Terapi stress paling best selain dari makan or crying.You should try!

4 comments:

Anisa said...

gsmbar comel
(:

safiah sokher said...

hahah.u see what I mean?

Farahin Mafuzah said...

sb awk comel lah abg lari kt awk.
akk na jd comel jgk lah! ;p

safiah sokher said...

hahah.ape lah kak farah ni :p