13.1.11

Haiyaaa.Goram den.

Peace Be Upon You

Look at Miley's face.HA!That is exactly how I felt now.Hmm actually tadi kecoh la masing-masing nak isi borang UPU Fasa 2.Evendoe ada yang suruh buat after dapat result,aku dan beberapa orang rakan nak jugak buat sekarang sebab takut time after dapat result,internet lombab tahap gaban and maklumat tak masuk dalam sistem pulak.Payah kan?TAPI,aku isi tadi,dah nak sampai maklumat peribadi je tetiba

Sorry, an internal server error has occurred"

Hmmm memang tak la kan?dah banyak kali aku buat tau,asyik gitu je.*bengang,nasib tak bangang.Dah la aku korban masa tidur aku!

I wish I had someone to talk to.Ish Ish.

Rasa cam nak pergi ngadu kat papa lah cam Miley haa.Eh,tapi buat pe ek?Hahah,tak payah ngadu lah :D


Mulakan hari Rabu,13 Januari dengan senyuman yang konon bahagia :D.Cheers!!
Sebab u olls kena ingat ni:
Kita boleh plan everything,tapi Allah dah tetapkan segalanya.Maybe ada hikmah lain kot

(Maybe Allah tak izinkan aku isi borang tu malam ni?Jap,cuba fikir balik dosa-dosa aku.Aik,samapi situ pulak?)

Haha.

2 comments:

Anonymous said...

same la... ades.. ntah brape kali dah try ni.
waktu pagi-petang cuba, dier tak bagi masuk pulak, sbb jam.
waktu tgh malam, internal server error x___x

safiah sokher said...

Haa tu laa.mujur ada yang paham :D