15.12.10

Tinggal 1 A je

"tinggal 1 A je"

Ehh lupa nak bagi salam.Peace Be Upon You :D

Alhamdulillah akhirnya.Goodbye School Hello WORLDS!Lihat lah,Safiah Sokher dah nak habis sekolah ni.and going kerja.Dapat duit,simpan.Ehehe. (Safiah,jgn nak berangan habis)

Hmmm after ni aku sure confirm wajib rindu sekolah ni.After ni aku nak buat pages khas untuk kengkawan sekolah!!ngeh ngeh.

Semalam aku dapat berita buruk.Hmm lemah la juga jantung aku ni.Tapi,demi exam,aku kuat kan jugak semangat.Meskipun aku berkelakuan pelik namun rakan dorm tetap oke dgn aku.ITULAH KAWAN.Thank you la kerana memahami.

Dan pagi tadi pula Abg Wi text.
"kak piya blew nak nenok itew.Itew comey mcm ayah itew macho"
At first aku phm,tapi takpe abg punya pasal reply la
"Piah exam lg laa"
"owh,nanti itew nak pggl apew niew?mak tam ke,mak tih?"
~~~dah dpt tangkap daa KAK IPAR AKU DAH BERSALIN DAAA~~~
"owh,kak ifa dah bersalin.Alhamdulillah.Apa namanya?"
"Nailah Al-Farafisya" (aku bukan apa la,hebat betul nama!)
"apa maksud tuuu?"
"itu kan isteri Saidina Utman Bin Affan.maksudnya semacam serunai,lemah lembut,mendayu-dayu suaranya"
(FUYOO.pandai abg aku pilih nama!!)
"Owh,alhamdulillah,ok lah piah exam kejap lagi ni.Salam"

Plus,sepupu aku pun dah bersalin on the same day.Alhamdulillah.Rezeki semua tu.Kan aku da cakap rezeki tu macam-macam rupa. :'D Minta-minta result SPM aku pun masyuk laa.amin

2 comments:

Lanyzubir said...

what?bad news?
sal tak gtau.
takut ktoang nk tegur kau mlm td -__-'
aishh.

safiah sokher said...

Cannot tell ma :D