12.12.10

Merasaterasa

Peace Be Upon You
Pernah tak u all merasa terasa dekat sesetengah orang yang buat korang terasa?Maybe u all pernah rasa kot apa yang aku rasa sebab orang yang suka buat orang lain terasa memang wujud.Mereka tak rasa ke peRASAan kita yang sesangat lah terasa ni?Kepala hotak orang yang membuat orang lain terasa letak di mana?Tapi,maybe tarak guna jugak lah kalau asyik nak buat terasa je.Mungkin kita pun pernah buat orang lain terasa,tapi bile terasa tu kenapa tak terus terang je?tak rasa ke benda ni semua small matter yang kita boleh buat bincang.JANGANLAH TERSENTAP.

Fuhh memang ajak lega lah bila dah meluah kan perasaan terasa ni.Biasanya kalau orang perli aku ke,apa aku buat tak kisah.(act kisah tapi aku ignore je)Sebab aku fikir mulut manusia takleh nak tutup.And kalau orang cuba nak jealous kan aku/cuba-cuba nak sakitkan hati aku,aku buat macam takde pape je.Tapi tu la kekadang aku angin tak hengat jugak.

Agak-agak kenapa logo FB kat sini?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Kenapa delete aku from FB kau?

No comments: