6.11.10

my sepes

PBUY.
haa,kau tengok.Tengok.Sampai la tengahari esok.Aku rasa sgt sgt sgt satisfied sebab aku dah delete 300++ friends dekat myspace & 40 photo aku kat myspace.Rasa nya tinggal 2ratus lebih je member & 7 je gambar.Biar kan myspace aku begitu.Aku tengok dah macam tak bermakna je ha.Mana tak nya u all semua lari kat fesbuk.Ntah apa la ada (bunyi rungut sikit).Come on la guys.On9 MS balik.Takkan nak biar bersawang je.Kesian Tom tau.

&& tadi aku pergi la check MS member.Tengok album.Ada lah seorang minah ni,tengok gambar eh,uihhh hot gila la.Aku fikir kot-kot la budak Chinnesse ke kan.Rupa nya religon Muslim.Betapa hancurnya hati aku,berkecai macam bekas perfume pecah.Ish kecewa la dengan remaja sekarang.Dah la malas belajar,asyik tau nak melayan hawa nafsu je.Diturutkan sangat la kata-kata syaitan tu.Yang aku ni pun,takde lah baik macam malaikat pun.Cuma,aku nak ambil ni sebagai pengajaran je la.(&& u ll juga)

However,aku sebagai muslim,berdoa moga-moga "minah" tu akan kembali ke pangkal jalan.Amin

No comments: