5.11.10

Rabu

Peace Be Upon You

When is the last time aku tengok wayang ek.Wait,act,bukan lama sangat pun.Last movie yang aku tengok dengan Lany,&Safiana is MAGIKA.Best.Tak rugi duit aku :D
&kali ni dengan classmate,my Tongol's mate.Tapi,Mira pulak takde :( Masa plan nak neluar mcm2 halangan.Yang aku ni,kejap nak join,kejap tak nak dah jadi macam ulat belit kaju besbol ha.Cakap berbelit.Tapi akhirnya,keuar jugak.Kuang2.Aku memang tak reti nak keluar pergi MiD Valley tu memandang kan agak jauh dari rumah.We all semua decide pakai baju kurung.ha,comel kan we all!! Sebenarnya,Movie ini dipilih oleh aku dan Alya dan mereka bersetetuju saje.Ahah.You Again.Best!Tapi ada 1 part aku tak suka which is bila movie tu dah habis.Aku tengah best-best tengok dah habis!ISH
Kami dalam pawagam.Sempat aje snap kan.Terima kasih kepada Camera Kerie
Dah habis makan baru nak snap ke?haiyaaa


Time nak balik.Alala sedih pulak nak berpisah ni
Overall,aku memang seronok gila lah hang out ni.I think we solud do this more often you know.Next time buat movie marathon.But on Wednesday la.Murah sikit.Bak kate mereka "separuh harga" kuikkuikui
Hasta La Vista Baby






No comments: