17.11.10

Just love kan??

Peace Be Upon You :D

Hari ni rasa gembira se-gembira kera dapat bunga.-erk?-
Hari ni saya kat kampung dengan famili tercinta.Walaupun umi tiada di sini,namun Pak Uda saya berbesar hati untuk hantar kami balik kampung kat Negeri Sembilan ni.And sempena Hari Raya ni,Saya nak menugucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA to my blog readers and minta maaf kot ada salah silap ke kan and may Allah bless us.And (banyak betul "and" aku) may I and myfriends pass our SPM with flying colours :D

Ya Allah,aku dah tamat sekolah.Betul ke?Tak sangka lepas ni aku tak perlu pakai baju uniform putih dengan kain warna turqoise tu ditambah dengan aksesori (name tag PRS) yang wajib pakai tu,kalau tak pakai and tak kantoi dengan ustaz Zaid tak pe,ni kalau kantoi mau la kena rotan kat tangan!!

Lepas ni takde la kot balik sekolah nak ngomel-ngomel penat.Alamak,rindu la kat kawan-kawan.Especially TONGOL'S.my dormates and classmates.Next week SPM pulak.Aduh!tak sangka aku tak leh nak pandang muka dorang macam selalu!Dulu nak balik hostel tu malas sangat tapi sekarang?? "tuka mood sedih"

Haiyaaa tak mau la jiwang gini.Sekarang aku dah besar!YEAHH.tapi aku tak ready lagi.You know why?Beacause I'm like a 6 years old girl stuck in 17 years old girl body.Get the picture.

Nak story pasal semalam.Memandangkan semalam last day sekolah,semua orang buat sekolah SMT ERTS tu macam company sendiri.Ada yang melepet surau,kat DM lagi memana port yang sesuai.Kengkawan aku ni pulak yang study tu,study lah yang stdo tu court badminton.Sengal.Aku pulak pepandai je pakai kasut sekolah warna merah.memang ni sekolah company bapak aku!HAHAHAHA.Yang best dalam 30 min nak habis sekolah,aku naik dorm,pergi mandi kejap.SEDAP.Yelah aku sorang je paling segar kat situ.mauahahahah.

Eh,rasa nya aku nak declare something la.Okay eh,aku ni bukan apa,tapi sebagai orang yang suka kibut tetiba aku rasa sangat bangga macam ayam dapat makan jagung apabila dah habis sekolah ni Handphone aku tu tak kantoi sepanjang aku bawa pergi hostel.Evendoe ada spotcek pun tak kantoi.YEAHH terima kasih kepada rakan-rakan yang tolong cover untuk aku.Muah.Love u all.ahahah

haiii lagi pa nak cakap??

No comments: