15.5.10

kekangan

P.B.U.Y

okay,emm aku rindu la dekat Wani,Yayin and Lysa :')
aku nak call diorang tapi KEKANGAN nya kredit tiada && duit pula tidak cukup untuk pergi kedai cina sombong dan tambah nilai kredit.Bukan tak cukup cuma aku fikir nak simpan-simpan duit ni.Ada projek.

Pagi tadi,aku suruh la beloved adik ku,Safiana pergi beli sarapan kitorang.Aku pun bagi la RM3 je.hhahaha."dik,pergi beli nasi lemak untuk kita 2 and kalau ada kuih keria beli singget k" adik aku pun melangkah dengan wang RM3.Kekangannya,nasi lemak tu Rm1.20 x 2 =RM2.40+RM1.00 (kuih keria) =RM3.40.
Adik aku hantar msg,"kak tak cukup 40 sen la"
Ceh,acik nasi lemak ni pun 40 sen takleh nak beransur. :( adik aku pun sanggup pusing balik rumah untuk 40sen.Nasib lak gerai tu dekat.Lawak laaa.

Siang tadi boring betul.Mana la taknya,internet connection tarak.TV pun cam takde cite.Last2 aku jadi rajin pulak.Sapu lantai,mop lantai,lap habuk.Lipat kain emmm best la pulak.Rasa tenang :) :) and watch Alvin and the Chipmunk.Comel gile.Lagi-lagi chipmunk tu nyanyi.COMEL!

No comments: