14.5.10

emm panas pulak


Peace Be Upon You

hmm Alhamdulillah balik juga hari ni :) sbb last friday Cikgu kata ada GOTONG-ROYONG.Tapi dah cancel.!YEAY.

Hot Story!
Peraturan baru asrama
  • tudung berjahit ditengah dan LABUH
I repeat babes,LABUH!JAHIT DITENGAH! tak dpt la ku merasa memakai tudung seperti diatas lg :(

Anyway,aku dengar,junior mengadu pada pihak atasan. "kenapa Junior tak boleh selempang tudung?"
Bodoh nya kau pergi besar-besarkan hal kecil tu.See,now everyone can't wear tudung yang lawa-lawa.Gara-gara benda kecil yang dibesar kan!!

Readers,actually memang adat semua asrama ,,Junior ketat sikit peraturan kan??So then bila dah upgrade jadi Senior kau akan menikmati sedikit kebebasan :)

Kat asrama aku,junior kena pakai name tag.Rasionalnya,kami nak kena kenal awak-awak semua.Nak tau awak tu kelas apa.Ia berguna untuk tujuan Senior PRS,PSS,Pengawas nak cari calon untuk organisasi masing-masing.Eleh,tu pun tak pakai.Fuck off la.Yang pakai tu sikit-sikit je.
Second,Junior kena solat jemaah.Rasionalnya,of kos la solat jemaah tu dapat 27 pahala kan.Tak nak ke?Tu pun nak merungut.Kat rumah tu kalau anda solat takpe lah.Kat asrama ni la kau nak kumpul pahala.Tak gitu?Memang la surau panas.Maklum la lack of space and fan kan.kihkih.
Thirdly,hah isu hangat sekarang,Junior can not selempang.Back off la,korang pakai tudung yang sarung yang pendek tu,aku tak kecoh pun.Aku pun kena jugak dulu.Bila aku selempang je kena sound.Even aku lipat lengan baju kurung pun kena sound.Korang lipat lengan baju kurung,ada aku sound?Back to the issue,actually untuk membezakan antara F4&F5.Yelah,kalau tahun lepas,dah junior tak leh selempang,pakai tudung warna-warni pun kena marah tau.Tahun ni kami diam je.


Kami tak mengadu pun kat pihak atasan.Kalau ada pun takde lah effect sampai semua senior atau semua budak asrama kan??

Dah,dah aku malas nak membebel panjang lebar,jadi isu pulak.BYE

No comments: