12.2.10

pernah ke?

aku pergi serang orang??
aku ke serang orang?ah,biar betol.Tak mungkin.

sape pernah tgk aku serang orang sebab L-E-L-A-K-I
wowwowwooo.Ini dah lebih.Kang aku kasi DeMerit baru tau!

Ok,start camni,aku pergi la blog minah C ni.Dia dok ngumpat pasal orang tercinta dia.Then ada la satu ayat ni macam tuju kat aku kau tau.Entah r tak tau camne nak cite dowh.Papehal,panas pulak aku baca statement tu.
ei minah C,takde aku nak serang2 orang pasal laki de.Takkan la tak sedia maklum lagi,aku an tak berapa nak minat lelaki2 stuff ni?Kalau mengumpat pasal lelaki ni aku aktif la.hahaha.Pape pun,lantak kau lah nak cakap apa.At least aku ada life.Aku takde r cam kau,laki lari je dah macam janda.Padahal laki tu bukan yang halal untuk kau pun.pigi la macha!!

Ok.aku memang tgh bengang gila sebab kena DeMERIT 30 oleh guru2 yg tercinta tuh.

Why must blame the students?You suspose to be the adult.I'm the kids.We are afraid of what we just experience.You wasn't there.We're young and mentah.We never saw those stuff and as you all (adult ppl) knows that our mind can be influence easily as ABC tau.

ape aku tulis pun takkan beri kesan.Aku umpama semut kecil yang dikejar oleh manusia dewasa
untuk dipijak.The question is.SIAPALAH AKU NI KAN???

Pernah tak kau fikir untuk faham perasaan remaja??Pernah tak kau terfikir sejenak untuk put your shoes in mine?

ada dalam hadis mengatakan,Berfikir sejenak lebih baik dari sembahyang satu malam.Jangan harap tampal hadis tu kat dinding sekolah tapi tak amalkan pun :p

No comments: