13.2.10

oh,nset ku

akulah alien HIJAU.harhaahh

Handphone Motorola yang kusygi,Bapak la sedih sebab dah rosak.Ini sume aku punya pasal.Nasib baik la ku yang buat.HAHAH.nak marah pun tak guna.Benda dah jadi :(
Start with,aku yang gian nak bawa handphone g sekolah.Aku tak tau nak sorok mana.Nak letak dalam beg?macam seram je.Poket?alah macam nampak pulak.Senang cite aku sangkut la kat lehar baju sekolah.
Then I found out that flip phone tu LONGGAR.Ha aku rasa mesti sbb aku sangkut kat baju sekolah tu.HA,amek ko!Camera failed,lampu takde.Padan muka!!Nasib la aku ada handphone spare,SABUN TU! :'(

Ni yang buat aku malas nak pakai phone ni.gerrrr.

Ada member ak cakap

"beli phone baru la pea"

Aku:eh,kalau aku anak Dato' Sokher aku dah beli handphone baru dah.Siap beli BlackBerry kang.

"ahhahaha.abeh tu kalau kau anak Tan Sri?"

Aku:aku belikan handphone untuk sume budak dorm ni.T lau kna rampas,aku belikan baru


Whatever it is,aku still bukan anak orang KAYA.haha.So,tak usah berangan.ngee

PENGAJARAN
Jangan jadi macam Oma Bertha.Sebab Oma Bertha tu bangang.Bile dah bangang buat la benda bodoh.Bila dah buat benda bodoh,sah la tak guna otak.Bila tak guna otak,sampai bila nak berjaya??Bila tak berjaya,nanti masa depan gelap.Bila masa depan gelap,memang takde future.Bile takde future,lebih baik pergi mati.Bila mati,tak cukup amalan dah menyesal.Bila dah menyesal,tak boleh nak undur.Bak kata pepatah,terlajak kereta boleh gostan,terlajak perbuatan,ha mampus la kau.ahah

Papepun,Benda boleh settle :)

No comments: