8.2.10

rumah :)

peace be upon you everyone
yeah,aku kat rumah.merasa la aku jadi outsider sekejap.HAHAHA
acehceh,balek rumah,bukak mail,melambak dan minimbun sampai 300 lebih.
Scara jujur,takde aku baca de,just delete terus.Aik,tak patut la pulak aku terus baca without read it first kan????

Last week junior 2nd intake masuk.emm,bagus dak2 ni punctual dowh.(kat sekolah je la,kat asrama tu lambat pulak jadinya).Senang kerja anak En.Sokher ni kan dan rakan-rakan yang lain.ngeee.

Hari Jumaat,5 Feb 2010.
Hari tunjuk bakat pelajar tingkatan 4.(mengikut kelas la)
First of all aku mmg cuak gile junior Vokasional Fesyen 2 (VF2) nak buat sketsa.Dengan telusnya aku ngaku r,aku tak caya la kalau nak wat sketsa sebab dalam jumlah 27 orang nak bekerjasama dalam 1 hari je.Mana sempat beb.fikir LOGIKA laaaa.
At last,masa hari pertandingan diorang tukar plan,tak mau sketsa,nyanyi sahaja.
ha,bagus la tu.baru aku nampak kerjasama mereka.Diorg bawa lagu BUNKFACE.warh.emm lagu Revolusi and lagu apa ntah.Tapi agak popular la.Aku je yg tak tau tajuk lagu tu.Sumpah best dowh.Group lain sume buat sketsa,tapi Junior VF2 buat nyanyi. ngee

Finally,menang no 3.ok lah tu ;)

No comments: