1.2.13

slight changes.hmmmm

Peace Be Upon You 

sukanye bila Demi ceria ^_^


Kengkawan tersayang!Daripada malam tadi,sampai petang ni baru la aku rasa puas hati sikit dengan blog nih.Memang dari dulu da I want my blog to be cute.Hmmm cute la sangat.Aku pun noob lagi dengan blog walaupun I've been blogging since form 4.HAHA.Orang kata dimana ada kemahuan disitu ada jalan ^_^

Macam-macam aku google untuk tutorial.Ada yang menjadik dan yang tak jadi pun banyak jugak tapi aku pejam mata je.HAHA.

Aku cuba untuk tidak menggunakan warna pink tapi end up ada jugak pink.Buktinye,kat header tu,ada bunga pinky,pastu dengan chatbox.I'm sorry.Atleast tema purple aku mendominasi lah kan.Hoho.

Antara perubahan belog nih,korang tak buleh nak right click.Hahah.Sorry.Bajet je kan.LOL.Cer try right click :p

and then kat chatbox tu aku dah tu icon-icon comel.Yang ni banyak try and error.Akhir sekali aku jumpa 2 blog sangat berguna untuk menukar emo icon ku.Huh,trimas.Nak jugak??Klik link bawah ni.



Lepastu,aku taktau apa benda yang nak ditukar lagi dalam blog nih.Takmau la banyak benda.Kang serabut pulak kan.

Kalau korang perasan,takde dah like box untuk FB.Lantak la.Bukan aku layan fanpage FB aku tu.Kalau ada pape,message je la kat cbox aku tu.Or I should make an Ask account?Tak perlu.

btw,this is not blogskin I'm using.Ni yang classic template je.I dunno how to use blogskin.Blogskin memang comel,tapi kena pandai edit html and blah blah I dunno what they called it.


Ni panduan untuk u olls bila kome kat cbox saya.yuhuuu

So,tolong komen ye kalau ada yang kurang.Thanks ^_^

2 comments:

Unknown said...

hyee jejalan sini.cantik blog, blig blig tu..sudah follow blog kamu :)

safiah sokher said...

TQ awak.Nnti kita bw awak ye :)