22.8.12

Syawal 2012 :)

Peace Be Upon You :)

Selamat Hari Raya yang ke-4 semua!! Aku pasti semua busy dengan raya-raya.Rumah aku pun tak putus-putus dengan kedatangan sanak saudara dan tetamu.Moga-moga rumahku ni dilimpahi rahmatNya,Insyallah :) Masa ni la kita nak mengeratkan silaturahim kan.

Macam biasa,raya wajib balik kampung.Cuma pagi raya aku sambut di rumah dengan kelurga tersayang.Solat raya???Tak pergi!Ahakssss.I feel bad you know.Syawal setahun sekali.Entah dapat jumpa lagi atau tak.


*Jannah,adik ku,Aina and me :)

This is my cousin.Dari kecil memang kitorang bersama je.Walaupun aku paling rendah,tapi aku la yang paling tua.errrr.


Setiap gambar ada cerita ^^ Konon-konon budak sweet nak kena bunuh dengan orang jahat.HAHA

This is part of my family :) Ni pun ramai yang takde lagi.Serious.






Ni family aku ^^ Okay,adik beradik aku ada 7.Yang lain semua dah berkeluarga.So paham-paham je la.Except my Kak Nana,dia beraya dekat Negeri Sembilan dengan abang Ipin aku (yang kahwin haritu).

Whatever it is,I know you all had an awesome raya.Evendoe ramai yang complain kemerosotan duit raya tahun ni.HAHA.Tapi aku selamat,sebab masih bersekolah.However,duit raya tu nak pakai bayar macam-macam.Serious!Banyak nak guna duit ni.Alhamdulillah duit masuk ^^

*You are now allowed to stared at me.HAHAHAAH*

P/S: Dah lama tak make-up.I've mention about it like thousand times!

the end.sorry tak banyak story.I'm busy.

4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

selamat hari raya!

Anonymous said...

Untunglaade story ghayo~

safiah sokher said...

Kak Nis : Selamat Hari Raya^^

safiah sokher said...

Eza Eda : Mesti la ada :p