19.5.12

'Fairytales' Do Come True

Peace Be Upon You everyone

and a very very very good morning.Alhamdulillah,we still alive.dan diberi keizinan untuk menghirup oksigen nan segar.Che wahhhhh :p Apa pun,may Allah bless our day with full of barakah :)



 link:http://www.youtube.com/watch?v=l6iqKiQ1Bfk

Remember this girl?Dena Bahrin.Dia dipinang oleh unknown guy and 1st dia macam nak reject la sebab dia masih 19 tahun(tahun lepas),dah la tak kenal mamat mana entah pinang dia.Akhirnya,dia bersetuju atas pujukan ibu bapa.Alhamdulillah,parents knows the best :) Lelaki tu macam baik je.HAHA.Macam aku kenal pulak.But it doesn't matter.Sekarang dah kahwin pun.Apa yang aku nak hightlight kat sini,

Cinta after Nikah

I used to think it's kinda kolot.Well,kita tak kenal orang tu.Entah baik ke tidak.Kalau baik,it's a good thing.Kalau jenis kaki pukul ke apa,tak ke rasa teranaiya?Entah la.Bak kata Dena,Have faith in Him.Insyallah.
This fairy tale has brought me to one thing.
Maybe it's not my time yet to be with him.With doa,Insyallah kalau dimakbul jodoh tak kemana.Kekadang this is what people face to meet "the one".Plus,everybody wants a happy ending and everybody deserve one.Kejap,ni dah berangan ni.Cuba tengok cermin.Ohhhh disitu "mutiara tak berharga" parking.Huh! -__-"

P/S:“You are my best friend as well as my lover, and I do not know which side of you I enjoy the most. I treasure each side, just as I have treasured our life together.” - The Notebook

quotes:




PEACE :p
*This quotes upon request from a friend* 

2 comments:

AM said...

Kau bacalah blog Dena Bahrin! :)

safiah sokher said...

Yup,banyak kali aku visit.Tapi ada 2 post je kan