27.2.11

My dad.My hero


Peace Be Upon You

okayyyy sape tengok Nasi Lemak Kopi O kat TV9 pukul 8.30 hari jumaat lepas?.haaa time tu my father tengah on air ni!Ok ok aku faham ada yang termissed maybe pergi sekolah ke,maybe masih berdengkur kat atas katil ke kan..tapi takpe,sebagai balasan beli buku motivasi santai ayah saya okay :D (tanggungjawab seorang anak untuk promote buku ayahnya)

actually tak sangka sangat papa boleh made it this far.Masa aku tengok TV tu aku rasa cam nak tampar-tampar je muka aku ni,like "betul ke ni papa?".Kalau u olss nak tau,papa ni kan seorang yang tak mudah putus asa tau and sentiasa nak lebih dari orang lain.Kalau dia cari barang yang hilang (eh,sape yang tak tau,papa aku ni seorang OKU cacat penglihatan tau) dia cari je sampai dapat then kalau memang dah terpaksa minta tolong then baru dia panggil anak dia ni.

Bukan senang kita nak belajar komputer dengan keadaan tak nampak ni tau.tengok betapa sabarnya papa sampai boleh terbit buku ni!Entah-entah papa lagi pandi guna komputer dari aku sendiri.Hehe.

Lagi satu,papa ni kita tak boleh tipu dia sebab kalau tipu mesti kantoi ni.HAHAHAH.So,thats why lah walau sekecil atau sebesar kejahatan yang aku buat di luar pengetahuan papa,aku mesti bagitau jugak,Samada cepat atau lambat je.Bukan apa,aku takut kantoi pape kang.HHAHAHA

Papa kita semuanya hebat kan?Alhamdulillah papa kita masing-masing ada kelebihan dan kekurangan tersendiri.So thats why lah sume mengaku papa nya hebat.Bersyukur lah dengan papa yang dikurniakan kat kita.alhamdulillah.

Papa korang pulak camne?

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

wah nice lah ur hero!

nurul ain said...

yup , btol2 . sume ade kelebihan . btw , best entry nih . alhamdulillah .. syukur2 :)

Nursya Mohamed Hariri said...

way coooool !!!

Lanyzubir said...

UNCLE SOKHER terbaik!!!
:D
tapi,
ZMS lagi terbaik di mata ailani ;)

amir smuff said...

ouh, hebat2, ayah awak yang jadi tetamu tu ke?.