9.1.11

Wallaweyyyy tak guna banyak berangan.Cheese.

Peace Be Upon You

Berangan.Salah satu hobi semua orang.Ha,jangan tak mengaku pulak,aku sepak kang!(Ganasnyeeee.)Cehh,takde lah.Ye la we as the human being mesti la ada sifat-sifat sebegitu dan sewaktu dengannya kan?Kalau tak banyak macam aku,sikit-sikit okay lah.

Nokia C3 Pink.
O,entah bila la nak dapat ek.Dah banyak kali hasrat aku ni dijadikan isu,tapi asal orang bangkit kan aku cakap "alaa,maybe tak beli kot.Saje berangan.haha".Tengoklah betapa aku nak cover perasaan sendiri.(adoi,cam sedih plak) Bukan apa,kalau beli,tak reti pakai tak guna jugak.Ibarat ada dapur tapi tak reti masak?Ada jugak yang suggest beli Blackberry.tapi,BB tak pink menyala camni la.Ahah,macam ye je nak beli!Takpun,bila aku dah beli,keluar handphone yang lagiii lawa!Nyesal tak sudah-sudah.

Ha,sinonim tak?Kalau tak pun,iye kan aje!Okay,semenjak aku dah suka tengok Twilight ni,and siap baca lagi buku nye padahal dah tengok cerita!Aku asyik terigau-igau je ha.Hahah,kekadang tu aku rasa "apasal la bukan aku yang jadi Bella ni".Ha cam tu lah,lebih kureng.Uih,kalau tak dapat date dengan Robert,takpe lah.Sapo la eden ni. :(

Everytime when I saw Pink Myvi I was like "awww,I should be the one who driving it!" dengan nada iri hati but in a good way!Tapi,driving license pun macam harapan je nak dapat. "harapan setinggi gunung".hahah.Adoi,u olls tak perasan ke betapa lawa nya Myvi ni?Mm Paling best nanti,kalau aku dah ada kereta,aku nak g i-city kat Shah Alam tu!Haaa then bawa parents aku g jejalan.Then,nak lepak dengan kengkawan pun senang sebab dah ada my own ride kan.ahhah.Berangan!

Tapi...

Meskipun aku berangan itu ini aku tetap bersyukur dengan apa yang aku ada.Aku ada senyuman yang menawan kan??hihi <--berangan lagi.
*senyuman bajet menawan*

2 comments:

Anisa said...

ololo..mau robert pattinson jugaaakkksss

safiah sokher said...

ish bole je share.sharung is caring kan.haha