18.12.10

Meng-isi hati Norfa

Peace Be Upon You
Okay okay,saya dah besar.Biar saya yang tentukan.Saya dah buat keputusan,jangan halang.Saya nak join Segmen Isi Kekosongan Hati N-I-R # Life & Journey!

Ha-Ha,pagi tadi aku melayan kebosanan dengan mem-blog walking ke belog-belog bloggers semua sampai lah terjumpa blog Kak Norfa.Hmmm interesting tau sebab dia buat xtvt gini dan disamping itu dapat mengeratkan silaturahim antara bloggers kan?Hmm you pun nak Join?Ha,click sini!Join,jgn tak join!!

Terdapat 10 kategori yang diketghkan and you all should check it out dekat Link above.And aku?memilih untuk mengjoin kategori Aku 'Pink'.Okay,actually I'm not that kind of pink but since I got Pink Layout,so why not kan??

Hai Kak Norfa!!!

5 comments:

Anisa said...

nak terjah laahh


nis suke background music kat sini

high school musical
(:

Namio Oo said...

haha..thanz ya.. kerana sudi join segmen ni..terharu.. heeh.. aku pink... sesuai..=)..now boleh cek ada ke tak ok..hehehe...thanz alot..

safiah sokher said...

Kak Nisa :ha,akk perasan kan lagu HSM3.heheeh.Peminat setia la tuuu

Kak Norfa:okay,tq kak.Love you.muah muah

eyma hashim said...

orng sudah join lah .
hee cm bets saja :)

safiah sokher said...

tu la Eyma,aku tgk cam best aje.join r