16.9.10

Hot ticket,hati pun hot

Peace Be Upon You

pagi tadi,aku pergi la kedai topup.Aku teringat la si Yayin & Wani heboh dok "hot ticket,hot ticket" konon nya aku ni nak mencuba lah.Aku pk hot ticket tu beli RM10,dapat duit,free msg&call.wah,bahgia lah hidup aku <---berangan habis la.
.
.
.
.
.
Wah rupanya,beli hot ticket tu dpat 120 free msg & 70 min call.Lah,bukan nya ada duit eh pun.Yang parah tu,7 hari je,kalau tak habis 7 hari burn la duit.! *jum carut ramai-ramai*

First of all,aku bukan jenis msg sgt.msg tu msg tapi takde lah 24 jam kalau setakat call tu takde hal la.Call je sesape kan.Free msg tu aku rasa mcm berat nak habis kan.So,guys rajin lah jari9 text aku :pp

Dah la aku tengah hot,Si Fiana&Saiful pulak ngejek aku,Aku fikir nak je sepak tapi fikir,"alah,asal diowg bahgia dah lah".Aku malas nak bertekak.

Ha,lagi satu,Aku punya homework entah bila la nak siap.Aku tak comfortable la nak buat ni.Berserabut fikiran.Ahhhhh,nak lari! :(((

Ah,manusia selalu tak bersyukur dengan apa yang dia miliki.Agaknya,aku pun gitu kott.ummmm

No comments: