15.9.10

Fake Sibling

Peace Be Upon You

Heyy guyss,I miss u a lot.Semalam,aku keluar dengan,dengan Abang Khairul.Yeay.Dah lama tak jumpa rindu lah kat dia.Jap,bukan berdua ye,aku dengan bodyguard aku,Fiana lah & dia dgn kawan t'ganu eh.

mula-mula tu aku aku fkir dia tipu sebab dia suka gurau hardcore punya.wah nasib baik betul.mmm dah besar abg krul sekarang.Aku rasa macam sama je aku tengok dia,takde perubahan pun.Sama macam masa dia F3.kuang kuang mengamit memori nampak!

Pejam celik pejam celik dah hampir 3 tahun aku jadi adik angkat dia.Seronok sebab dia tu caring macam abg kandung.Agaknya,kenpa la dia bukan abg kandung aku.Wah,berangan habis.

& sorry la,aku takde lah snap gambar dengan dia.Ah,malu doh.

Aku harap after this dapat la keluar lagi.!

Adios readers!love yaa

No comments: