3.9.10

80 day left-SPM


PBUY

Hmm whats with it?Am I ready~~I donnt think so.

But hey,guess what,kali ni,aku balik bawa buku.Tak ke pelik tu.Aku jarang balik rumah (weekand,al maklum la budak hostel) angkut buku pelajaran tau.Aku sangat bersemangat nak study English,Mathematics & Science.Sejarah pula?Hanya tinggal sejarah kerana saya lupa bawa buku SEJARAH.Hopefully semangat yang berkobar ni dapat dikekalkan hingga lah ke liat lahat.Aku nak jadi seorang yang rajin menuntut ilmu KERANA orang yang menuntut ilmu,akan sentiasa di doa kan oleh semua makhluk di muka bumi termasuk lah ikan-ikan di lautan <---nampaknya aku sudah menjadi seorang yang berwawasan sekarang!!!

Kompetensi aku,Membuat Pakaian & Pola Pakaian sudah kompeten semua.Alhamdulillah.Ini semua sebab dorongan kawan-kawan dan guru.Lagi2 geng Toncet+Dogol=Togol.Those yang pergi sekolah dengan aku,tau lah sape ahlinya kan??

Dan tadi ada majlis khatam Al-quran.maka,aku pun berjaya khatam juga.tapi 29 juzuk je.aww sayang kan?

hmm tak sabar la nak raya.Sebab nak pakai baju baru.Hahaha.Tapi sedih jugak nak tinggalkan ramadhan ni.pape pun aku rasa ni lah ramadhan terbaik kott,sebab banyak pulak aku buat bondo baik.(sapo dok hostel dgn aku tau laa).Tapi lau perkataan kasar tu,tak lari jugak la.heheh

Selamat Menjalani Ibadah Puasa!

No comments: