20.8.10

Trial -42 hari lagi


Peace Be Upon you.
Readers,know what,My Friday is goin completely well.I mean
  • tak turun lewat
  • Wake early
  • sempat bersahur

Buttt,(there's always have a but huh?)

  • I don't have the change to attend Math because I had to finish my Membuat Pakaian module
  • I forget to bring my stuff *ada laa.wek*

However,I've FB-ing with my Math teacher&she said "its okay la,nasib guru akademik"Oleh kerana itu,aku pun berazam.(bukan Azam jiran kau).I Want A For Math!

&& yeah trial is 42 days to go.Oh no,belum study lagi.Still,I think I could make it.Atleast 2A's?Wow,that stink,up lagi 4A.<---haah.however,ppl said trial harder than the real SPM.Is it?Tengok je lah.

Anyway,sesape yang dah trial,share la soalan Sejarah dengan aku.nak tahu sejrah je sebab Sejarah paling susah ni :p

No comments: