24.7.10

PBSM:Anjakan Pardigma

From left:safiah The Pengerusi,Amira The S/U,Athirah The AJK & Kerie The Naib Pengerusi

P.B.U.Y

I'm home! Wah,happy la Kak Tipah.ngehneh.


Tadi baru je Majlis Anugerah Cemerlang berlansung.Alaa,aku tak pat anugerah cam tahun lepas.~wuuuu~~~Tahun ni amek anugerah sebagai Pegerusi PBSM je &&& buat persembahan Choral Speaking:My Doggy ate my Homework (Pegang watak Miss Ela/Bak kata Teacher Melat,"Miss Ela ni Cikgu Suhaila,sebab tu I amek you"HAHAH) hmm choral speaking tu,time aku muncul dengan muka bajet garang sambil pegang rotan tu an,tetiba je audience gelak.Kenapa weh????Text aku!Text aku!

here the video.Tengoklah.aku ketiga dari kiri :) & this video was taken from Alyaa.TQ

Apa yang penting??PBSM dapat nombor 3 drpd 6 pasukan yang bertanding dalam Pertandingan Kawad Kaki Peringkat Sekolah.Tahniah Juniors!!!sebelum ni asyik no last je kan?hihii
Ha,cam ni la Junior aku an.HAHAHA.Ni yang aku nak bangga jadi Pengerusi ni.(Tapi sebenarnya aku ni pengerusi tak leh pakai.*gelak guling2 lagi Ok*) Sebenarnya,mereka ni berlatih seminggu sahaja.For me,its a miracle la.Time practice asyik kena marah dengan senior yang lain and including me la.Aku geram betul dengan sorang ni la,kawad kaki tak paras,dah tu lupa step.This morning ada 2 budak ni tak iron uniform.Dalam kepala otak aku mmg dah terfikir "ni mesti kena potong marks" && tali kasut tu tak di ikat nya lagi! Ya Allah! Geram betul aku.Paling tercabar aku dengar budak cakap "PBSM Lopek".Aish,Kadet mana tu?Kurang masam la


Lagi time practice,this year ada coach siot.Best la diowang.Agak garang la coach tu.Tapi everytime dia memebebel,dia akan beri "kritikan membangun" tak macam orang lain laa asyik condemm je kan?


Ok la tuu dah,penat menaip cerita hal hari ini.Kalau rajin,aku update lagi :)


Salam sejahtera dari aku untuk korang. :)

No comments: