27.5.10



selamat hari guru :)

P.B.U.Y

The teachers day,I am sorry to say,its suck-a bit.Especially bila ada drama about PRS punya persembahan.Ada orang tu kan,kat depan aku cakap lain,belakang cakap lain.Alah,kau cuak dengan aku eh.HAHAH.Tapi yang best nya Puan Hjh Robiah main NETBALL,GS!!Sporting :)
Act,before Hari Guru tu ada la orang tu depan cakap lain.belakang cakap lain.Dia kata kat kitorang punya persembahan jadi,tapi dia cakap kat anak buah PRS aku,PRS punya show batal.Then anak-anak PRS aku dah takde mood nak praktis for the show.Till Ejay and Lany confirm kan persembahan PRS :) So glad !
BUT(there's always a but huh?) persembahan PRS kena batal jugak last minute sebab kekurangan masa.Plus,anak-anak buah aku mmg dah takde mood nak buat show.So,what you say??

anyway,I dont really mind :)

Pastu buat jamuan kecil-kecilan kat dalam kelas.Tengok la pic tadi .

No comments: