18.2.10

no connection :p

pejam celik.pejam celik

P.B.U.Y
okay,semalam internet connection was very terrible.Absolulutely teruk.(do I spell it right?)
Then me,and my fahter had to configure balik internet.HARHAR

my phone still s-i-l-e-n-t and I choose to off the phone and put it nicely in my locker.So,if you trying to dialed me but failed,you already got the answer here <3

Saturday,I'm off to Seremban,kind of exited,seriusly,I'm gonna meet my cinta lama.HAAH.SAWFLY punye geng la.Sape lagi aku nak jumpe.

Now,I am thinking about my school.I'm sick of them.Sape yang tau tu,tau lah eh.Ah.sakit hati,sakit kepala kalau fikir.
here,the check list
  • homework
DONE!!!
  • persiapan asrama
NOT YET!!
  • new spirit
NEVER BEEN DONE
  • barang larangan
TAK PAYAH LAH
  • foods??
EMM??LATER

Usually Umi akan buatkan karipap kalau aku balik asrama.Tapi sekarang dah jarang la.Takpe,tadi baru je potong kentang.T umi buat karipap aku bawa la.

urm-oh-emm rasanya dah takde dah.BYEE <3

No comments: