25.2.10

great tragic :p

P.B.U.Y
okay this story mmg tragis giler.before tu, clap-clap untuk aku okay.

Last sunday aku baru dapat tahu yang Khamis,25/2 ni balik sempena Maulidur Rasul.Then bila Tues,aku hantar msg kat umi aku.Just inform je la.Then bila tiba hari Khamis tu(hari ni laa) aku sampai rumah ada abang aku je.Then Abg aku cakap Umi and Papa balik kampung!!!!!!!!
ARGH.NIGHTMARE!!
Then aku call Umi guna nset Abg,Then aku tanya la "umi dapat tak msg hari tu?" then Umi kata "tak"
Alamak,sumpah tension dowh.Handphone tarak,bilik kena kunci.Yang paling sedih,baju nak pakai tidur pun takde ni!!!Tragis.Tragis.Op,nasib baik ada baju spare aku tau.So,kalian dont worry,okay.hihih

umm,maybe my parents balik esok.Alhamdulillah.

and cerita tragis ke2 ialah,dimana kompentensi aku yang ke-6 yang dah nak siap tu,tapi tak sempat nak siap jugak.Alah,aku cuma tinggal label pola je :(
umm tunggu je la next week baru kompenten.

No comments: