26.12.09

maka celaka lah engkau

peace be upon you.
This evening,pergi Tesco,beli barang la!haha.Anak buah aku,Daniel,asyik sebut "teko,teko".
ish apa benda lah "teko,teko" ni?rupanya TESCO laaa.Aduh,lambat pick up la aku.Sampai kat Tesco,nampak mainan terus menjerit dengan senang hati dia tanpa menyedari orang keliling semua pandang aku,ceh,pandang la anak buah aku tu. :P

then,aku dapat idea,ada la kedai gambar kat situ,ada foto KLCC,anak buah aku tu suka usya KLCC(maklum la budak).Aku,muka penuh makna cakap dengan Daniel,"eh,ada klcc la".
ha kau,terus lupa nak main.HAHAAHA.

emm kenapa title aku sungguh kejam hari ini???haha.Ayat ni untuk orang yang tak berguna yang dah tinggalkan aku.(haha,aku kena tinggal,bukan kena dumb,its different. :p) I dumb orang tu.Note it.

macam mana la boleh teringat kat budak hingus tu???ceh,busuk punya orang!
Ah,aku sungguh meyampah betul.Aku dah lama tak jumpa dia,tapi tadi aku explore internet ni entah macam mana muka dia terpapar kat screen ni.menyibuk la kau!Kalau ingat balik apa dia buat,rasa nak belasah je.Tapi kalau buang dia dari planet ni pun OK kan or buang dari Bima Sakti ni.Pergi hantar Universe lain.Great job pion!

Last week,aku termimpi orang tu.Dia kata duduk dalam dunia ni kena hati-hati.Tak leh caya orang sangat.(aish,baik pulak kau)

entah la,lantak la.Like I care babes!

No comments: