13.12.09

hari ni hari ahad laaa

Assalamualaikum :)
la hari ni ahad ke??aku fikir hari ni hari sabtu..hahhaha.Nyanyok rupanya.agagg
This morning,aku bangun and bagitau papa,"tak nak la pergi seremban"
then papa replied "suka hati la,duduk rumah nanti pandai-pandai la eh.Duit adakan?ha,t pergi la beli roti canai kat kedai Masha tu."
Kenapa aku tak nak prgi Seremban??
sebab,last night aku call Yayin,suruh turun Seremban,nak lepak la kan,Rupanya Yayin and Wani kat Serting la...Rumah Yayin...EMMMMMM :'(
Alah,baru nak lepak laaaaaa.Kau tarak pulak kat Seremban!
emm duduk la rumah.......
Lepak punya lepak kt rumah,sampai siap la kebaya aku ni..Hehehe
Dalam pukul 3,Pak Teh and the family datang!! Suprise!!!
At first aku cuak la nak bukak pintu takot la orang gila datang ke,la rupanya pak teh je.
Then aku ngan kakak aku pun buat la cekodok versi kak nana and sambal kicap versi aku,terlebih kicap kurang gula and cili.Hahaha.Nasib baik depa tak komen pape. :)

I've been waiting for someone right now,but ... doesnt show up yet.Or atleast say 'hi' to me :)

apa lagi mau cakap????Sayang kau :P

No comments: