29.11.09

what a day!

Assalamualikum semua!yeah hari in aku speaking malay je la
hahaha
ni ha aku nak cite pasal balek kampong.bapak la tragedi dowh!
ok start dengan

khamis yang indah,26.11.2009

begini ceritanya,aku naik bus otw nak g ofis mak aku sbb family aku pk t lepas waktu kerja teros balek kampong r.aku pun bawak le beg galas berisi baju and paper bag berisi telekung dan kemeja aku.Then,bila dah sampai kat destinasi,aku pun bangga turun dari bas bersama Ayahnda dan adik aku dan terus menuju ke ofis omak den.After tu aku cakap la kat father aku.

Me=papa,nanti nak tumpang solat kat ofis umi la
En.Sokher=ha'ah ok tu.

then,I teringat something yang paper bag tertinggal la!! Camno nak solat oi! Sudah eh telekung ilang,baju kemeja pun ilang!Baek punye :) tidak dilupakan bedak talkum baby Johnson&Johnson pun turut hilang yeaaa

So,korang apo lai,boli la telekung tok den!hahaha

Jumaat,27.11.2009
That day,family aku n aku from rompin nak pergi tidur rumah Abang aku kat serting.Warh exited kakak aku tuh.Aku pun agak bz r angkat barang bawak masok bonet...
Nak dijadikan cerita,aku TERANGKUT baju mak cik aku!!!bapak la lawak.Cian dia takdo baju,nasib bek nenek den ado.Ni sumo salah den yang exited bawak barang masok bonet!

Sabtu,28.11.2009
pada hari tersebut aku aku janji ngan Buncet nak jumpe kat Petronas Rompin,Woi bukan dating kat situ aa...kitorang nak pergi rumah Wani kat Seri Menanti.So,jumpe kat situ la.Later jumpe ngan Yayin & Lysa plak kat Kuala Pilah.ei korang tau tak..kitorang ber4 janji nak jumpa pukul 5 kat Kuala Pilah.Guess what,Buncet amek aku kat Petronas Rompin pukul 5.Sah la lambek!!!aii den tension tggu kat Petronas tu sbb pekerja tu tengok den yo!tak ghoma woi.tak selesa.

Ahad,29.11.2009
emm first of all,today is someone birthday and Idk if I should wish it or not.haha
wooo best oh perkahwinan tu,bukan pe,lauk dia sodap.Tak tau apo namo eh.emm selepas selesai maken2 kat rumah Wani,kitorang pun balek dan dihantar oleh Syah(sampai sekolah Tanjong je okay)FYI,kat bus stop Tanjong Ipoh tu,5x kitorang tak dapat naik bus sebab BUS PONOH!tension je den...Dah tu doket sojam dok situ cam orang pandai.hahhaha

Anyway,mmg best weyh.Banyak perkara yang berlaku.kehkeh :)
thank you for reading

No comments: