30.11.09

the message

Assalamualikum.
okay semua hari ini aku nak citer pasal mesej..ada la pulan tu bagi :)
macam ni bunyi msg nya..


BAYANGKAN:1 ari kte jmpe semula pas 5thn bpsh,kte hbskn mse seharian bork2 kt blik awk,kte cte sal idop msg2..ttbe fon uma awk bbyi,awk trn bwh nk jwb kol 2 n jnji ngan sy akn dtg semula jmpe sy kat bilik awk..ble awk angkt fon 2,rpenye mmbe awk kol..die gtau awk yg sy da mnggal sbb xcident pg td..pe awk nk wt??sgp x awk nek semula cm pe yg awk jnji td?lau kte sahabat tlg eply mcj nie ngn jwpn awk..sgp x awk nek smule?

Then after baca msg tu.emm perasaan seram+sayang+lawak semua bercampur baur..hahaha
First of all,orang yang hantar msg ni dah la orang yang den sayang,bila baca first paragraph yang dihighlight warna merah tu,aku terfikir..seyes aku tak nak pisah lansung ngan dia.Walaupun sebulan :) kehkhekeh
emm Then aku minta pendapat si Buncet,Lysa n Yayin (dah alang2 dorang bersama aku kan)
Pastu Buncet kata "lau aku,aku naik atas balik nak kompem kan"
emm gitu plak...
Akhirnya aku ambil keputusan,tak yah reply la.Sedih dowh.Maybe la dia nak gurau2 hantar msg tu an tapi dah terasa la plak kat sanubari ni ha.wuuuuu

what else???Thank you for reading :)

No comments: