22.9.09

RAYA.RAYA

asslamualiakum salam satu malaysia!!!
hem this is my raya story okay...its gonna be short like a short pants.huhuu

start with First raya
best wa ckap luuu.this raya we celebrate at Perak,my uncle place.As usual,orang perak.lemang je laaa.kihkih.then raya kat rumah sedara area tu,tapi sorang pun I tak kenal.maklum la I tak rapat sangat dengan sedara Perak.fyi.tak dapat duit raya maaa..mesti diorang pk aku dah koje.duit raya tahun ni above rm50 dowh.sobsob.tp tak kesah pun.
then that evening we went to Teluk Batik .best woo mandi..air pasang lak tuuu.ada umpph.

the second day,balik kampung Negeri Sembilan pulak.ha sam,pai part ni r best sket sebab aku rapat.tapi slack betool la sepupu aku tu.mulut celupar.nak aja aku tampor kan.tapi oleh kerana aku berfikiran waras.buat dono sudeee...

third pulak.balek rumah.ha..sampai kat sini dalam pukul &.so kinda of tired like crazy.kihkih.and this morning me,my sis and parent+my granpa tangkap gambar kat kedai foto.kihkih.umm lau pic tu dah siap t aku letak kat sini kkk

apelagii??

with love..
safiah sokher




No comments: