30.8.09

membebel #2

assalamulaikum semua
pada hari ini saya akan membebel lagi.huhu

sebenarnya aku saje nak meluangkan masa ngan blog aku ni.maklumlah,lepas ni 3 minggu kat hostel sayang ooi!pastu raya seminggu,sama macam aku tak update blog sebulan!Kenapa lah perasaan aku tak nak balik hostel ek?macam-macam bende aku fikir dan semuanya buruk-buruk je.Senang cerita sekarang ni aku berfikiran negatif la.Kekadang aku fikir macam dah takde solution dah.emmmm abeh la beruban rambut hambe.ukukikukukiu.
semalam dan hari ini ku ada sleepover dengan adik ku.huhuu.sekali-sekala tidur dengan dia.Best jugak jadi kakak ek.Tapi aku kesal gak sebab aku tak tinggal sama-sama dangan dia.em selama ni pun aku jadi kakak kat Aspuri SMKDAS je,and jadi kakak untuk Hazeeq Adli.(adek laki tuu)

with that,I end my bebel session.
love all my adek-adek kat Aspuri,NorSafiana Bt Mohamad Sokher And Hazeeq Adli

No comments: