31.8.09

last day.huhuhu

salam semua!
ini saat-saat akhir aku kat rumah ni ha.After this balik penjara sri kandi for 3 weeks.berat hati betul la.Tak best.Tak best.Yang pasti nya nanti mesti aku susah giler nak bangun sahur.ntah-ntah nanti takde selera makan.Um nanti pergi bazaar tak ek?Aku dah la buat hal tori.Nak kuar ngan Warden.Selisih malaikat 44.I bet she dont want go out with me after find out I was cheating about the MC.purrrr,cats!

hurrmm I HATE HOSTEL!!!!!!!!

emm meyampah la.tak suka.tak suka

anyway,aku niat nk pergi sekolah,belajar and menjahit macam biasa.And bermula lah sesi marah-marah dalam bengkel bila aku arahkan diorang mengemas tapi diorang INGKAR.Diorang buat aku macam orang bodoh je.babi betol!aku ada perassan la bahlul!dah la tu kawan sendiri yang buat aku camtu.Lets just hope diorang akan tukar habit k.

AKU BOSAN.BOSAN

No comments: