27.8.09

membebel #1

nothing to say la.umm saje mengatal nak update blog.kiukui.em aku time sunyi camni ,mesti teringat kat member-member.aish.bila la nak jumpa woi!nak tau tak kak nana tu, dia nak cepat abeh minggu ni sebab dia tak tahan buat LI kat area tu(aku tak pasti la area mane..) yang aku pulak tak nak abeh cepat.maklumlah malas pergi sekolah.arghh tolong bayang kan macam mana la puasa time sekolah.dah la 4.30pm baru boleh naik dorm tapi tak tau kalau kot dia bagi naik awal.tapi ada ke???

em lagi satu ni aku tengah risau kot la aku kena kick.hum ada la kena kick something.korang tak payah tau la.malu la aku dowh.hehehe.

wei,aku ni dulu seorang yang berfikiran positif tapi sekarang ni aku asyik nak membenci orang tu je..kenapa?kenapa?emm kekadang aku rasa memang patut aku nyampah kat dia pun sebab dia suruh aku buat benda yang aku tak suka..ye la dia suruh aku jadi barua (barua maksud aku tali barut eaa,jgn pk lain)..eh,aku ni dah la tak amek port pasal benda-benda tu,dulu ye la tapi sekarang tidak lagi.eleh dulu aku jadi tali barut sebab aku tak suka budak tu.ahaks.

lately aku jarang betul msg-msg ni.tapi luak jugak kredit rm9 aku.haha.tori ada rm19.98.tapi dek msg dengan no yang aku tak active.tinggal la rm9.21.aish tak reti jimat betol.

aku rasa nak keluar jalan-jalan tapi tak tau nak keluar ngan siapa.aku bukan apa,aku memang hidup tak banyak kawan.ye la kawan kat sekolah je.kawan kawasan rumah aku ellise and ira.ala tapi jarang jumpa la.

lagi apa nak cakap??

No comments: